Artishock ondersteunt vrouwenwielrennen ’s-Hertogenbosch bij ontwerp opdruk voor wielerkleding
Maart 2014 – Medio mei 2013 organiseerde de eigenaar van de Giant fietsenwinkel in 's-Hertogenbosch een fietstocht voor vrouwen. Een leuk eenmalig initiatief, waardoor Josette Storm en Sandra Dircks op het idee kwamen om een trainingsgroep voor vrouwen die wielrennen op te zetten. Vanaf toen werd besloten om structureel 1 keer per week te gaan wielrennen. In het begin was het enkel samen rijden, maar door het enorme enthousiasme en de behoefte aan een echte training wordt er nu 1 keer per week training gegeven door ervaren renster Miranda Danse-Klaassen met ondersteuning van Sandra. Inmiddels is het initiatief uitgegroeid tot een groep van meer dan 70 vrouwen, waarvan er wekelijks een wisselend gezelschap bij het verzamelpunt staat. Naast vrouwenwielrennen ’s-Hertogenbosch zijn er ook in andere steden trainingsgroepen die samen vallen onder vrouwenwielrennen.nl. Voordelen hiervan zijn: een gezamenlijke laagdrempelige competitie, een trainingsweekend en clinics. Vrouwenwielrennen ’s-Hertogenbosch wil tijdens deze competitie, maar ook tijdens trainingen, herkenbaar zijn als Vrouwenwielrennen ’s-Hertogenbosch. Voor het ontwerp van de opdruk voor de kleding klopten ze dan ook bij ´S-PORT SUPPORT aan. Artishock events & marketing ondersteunt Vrouwenwielrennen ’s-Hertogenbosch bij het ontwerpen van de wielerkleding. Antwan Hoedemakers, Senior Art Director bij Artishock Events & Marketing, gaat met veel enthousiasme aan de slag.
< terug